Aνέκαθεν ο αθλητισμός και δη ο ερασιτεχνικός, αποτελούσε κοινωνικό φαινόμενο μέσα από το οποίο φάνηκε το ποσό ευεργετική συνεισφορά μπορεί να έχει στο χτίσιμο μιας υγειούς προσωπικότητας. Ιδιαίτερα μέσα από την ομαδική προσπάθεια-αφού όντας μέρος συνόλου-μαθαίνεις να συνεργάζεσαι, να επιμερίζεσαι ευθύνες, να προσπαθείς για ένα κοινό στόχο! Τεράστιο σχολείο δηλαδή, κάτι που γνωρίζουμε καλά όσοι μπήκαμε από μικροί σε αυτή τη διαδικασία.
Ακόμα πιο ενθαρρυντικό είναι όμως όταν βλέπεις αξιέπαινες προσπάθειες κοινωνικής ευαισθητοποίησης και σε υψηλότερο επίπεδο, ανάλογες της πρωτοβουλίας του Α.Ο. Θήρας.
Στο Σαββατιάτικο αγώνα οι παίχτριες της γηπεδούχου εμφανίστηκαν με την εμβληματική ροζ κορδέλα στη στολή, δίνοντας το μήνυμα για ευαισθητοποίηση και πρόληψη κατά του Καρκίνου του μαστού.
Μάλιστα συμβολικά προσέφεραν στις αντίπαλες από ένα ροζ τριαντάφυλλο, αν μη τι άλλο αξιέπαινη κίνησή και ως προς το αθλητικό ιδεώδες που προωθεί την ευγενή άμιλλα.
Κίνηση που στο πρόσφατο παρελθόν έγινε και από άλλους συλλόγους, αλλά κάθε προσπάθεια έχει τη δική της αξία και αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της ευαισθητοποίησης.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, τα δυο πιο συναρπαστικά ματς τα οποία κρίθηκαν στο τάι μπρέικ διεξήχθησαν σε Σαντορίνη και Νέα Ερυθραία, οπού Α.Ο.Θήρας και Αμαζόνες κατάφεραν να πάρουν το ροζ φύλλο αγώνα απέναντι σε Θέτιδα Βούλας και Μαρκόπουλο αντίστοιχα.
Στις υπόλοιπες αναμετρήσεις τα φαβορί επικράτησαν ευκολά η δύσκολα όπως και αναμενόταν.
Συγκεκριμένα είχαμε Αίας Ευόσμου-ΠΑΟΚ 0-3, Παναθηναϊκός-Α.Ο.Λαμιας 3-0, ΑΕΚ-Παναξιακός 3-1, Άρης-Πορφύρας 3-1, ενώ στο ματς που άνοιξε την αγωνιστική Ολυμπιακός-Ηλυσιακός 3-0.
Αυτό το σαββατοκύριακο επίσης απουσιάζει το μεγάλο ντέρμπι, γεγονός όμως που προϊδεάζει πως αργότερα θα έχουμε πλειάδα αυτών προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού.
Στο εξωαγωνιστικό κομμάτι τώρα, την ολοένα αυξανομένη δυναμική του γυναίκειου βόλεϊ του ΠΑΟΚ φανερώνει η θεαματική αύξηση των online subscribers του ΑΣ ΠΑΟK-μετά την προσθήκη των δύο σουπερστάρ από την Κορέα, αφού μόνο μέσα σε εννιά ημέρες (18/10-26/10) είχαμε 8,000 νέες εγγραφές!!
Κάτι που υποδηλώνει πως όχι μόνο ο φίλαθλος κόσμος διψά για ανάλογες κινήσεις, αλλά και πως μέσα από αυτές το ίδιο το «προϊόν» γίνεται ελκυστικότερο. Κάτι που με τους ανάλογους χειρισμούς μπορεί να επιφέρει εξτρά έσοδα από διαφημίσεις χορηγίες κλπ.
Το σίγουρο είναι πως ακόμα βρισκόμαστε στις αρχές αυτού του όμορφου ταξιδιού.
Εδώ θα είμαστε να τα λέμε!