Παρασκευή, 1 Μαρτίου, 2024

Γιώργος Κυρίος: «Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε συνήθειες;»

Φιλοξενούμενος του Αθλητικού Κόσμου ήταν για ακόμα μία φορά ο Τεχνικός Διευθυντής της Ακαδημίας του Θριάμβου Χαϊδαρίου, αλλά και μέλος της Εθνικής Ενόπλων Ποδοσφαίρου, Γιώργος Κυρίος, ο οποίος μας μίλησε για την έννοια και τα οφέλη του αθλητισμού γενικότερα.

 

«Η έννοια του αθλητισμού δεν περιλαμβάνει απλά τη σωματική άσκηση, αλλά έχει να κάνει με τη προσπάθεια για μέγιστη σωματική απόδοση, ενώ παράλληλα το άτομο μαθαίνει να ακολουθεί κάποιους κανόνες και να σέβεται συμπαίκτες και αντιπάλους. Στην αρχαιότητα μάλιστα, ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης των νέων μιας και εκτός από τη σωματική ευεξία, αποσκοπούσε και στην καλλιέργεια του πνεύματος. Ο αθλητισμός περιλαμβάνει πολλούς κλάδους με ατομικά ή ομαδικά, αερόβια ή αναερόβια αθλήματα. Μελέτες δείχνουν πως αερόβιες ασκήσεις έχουν μεγαλύτερο όφελος για την υγεία του οργανισμού, αλλά σίγουρα ο συνδυασμός και των δύο είναι ότι καλύτερο.

 

Τα οφέλη του αθλητισμού είναι πολλά τόσο για την σωματική όσο και την ψυχική υγεία μας. Η άσκηση λειτουργεί ως θεραπεία καθώς προσφέρει στον οργανισμό οφέλη όπως: πρόληψη παχυσαρκίας, πρόληψη διαβήτη, βελτίωση επιπέδων χοληστερόλης, αύξηση μυϊκής μάζας, βελτίωση καρδιοαναπνευστικού, αύξηση αυτοπεποίθησης, συναισθηματική σταθερότητα, βελτίωση διάθεσης, όπως επίσης βοηθάει και στη μείωση των εθισμών.

Τα σημαντικότερα από αυτά είναι τα εξής: Η μείωση του άγχους. Η σωματική άσκηση έχει σημαντική επίδραση στη μείωση του στρες, βοηθώντας τη ψυχολογική και νοητική ευεξία. Η αύξηση της αυτοπεποίθησης. Το άτομο συνειδητοποιεί τις δυνάμεις του, γίνεται ανεξάρτητο. Αυτό βοηθάει ακόμα και στην εργασία μας ή στο σχολείο τις μικρότερες ηλικίες. Συναισθηματική σταθερότητα και καλύτερο αυτοέλεγχο. Πράγμα σημαντικό για να διατηρούμε τη ψυχική μας ηρεμία ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο. Βελτίωση διάθεσης. Η άσκηση δρα ευεργετικά στον οργανισμό, αυξάνει την ευφορία και μειώνει τη κατάθλιψη. Μας δίνει περισσότερη ενέργεια και αυτό βοηθάει και στην προσωπική, αλλά και στην επαγγελματική μας ζωή. Κοινωνικοποίηση. Ενισχύονται οι διαπροσωπικές σχέσεις και περνάμε ποιοτικό χρόνο. Βελτίωση μνήμης και συγκέντρωσης. Και κάτι τελευταίο… Ηγετικές ικανότητες. Πολύ σημαντικό για την προσωπική και επαγγελματική μας ζωή.

 

Συμπέρασμα όλων των ανωτέρω, είναι ότι η αθλητική δραστηριότητα βελτιώνει τη διάθεση και την ψυχολογία τόσο χάρη της συναισθηματικής σταθερότητας αλλά και όσων προαναφέραμε. Ο αθλητισμός είναι καλό να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και να το βλέπουμε ως κάτι χρήσιμο και διασκεδαστικό. Για αυτό προσπαθήστε να υιοθετήσετε καινούργιες συνήθειες, οι οποίες θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την καθημερινότητά σας, αλλά και την ψυχολογία σας.

 

Νους υγιής εν σώματι υγιεί λοιπόν!».

 

Το «who is who»:

Γιώργος Κυρίος

Είναι κάτοχος διπλώματος UEFA A, Coerver Youth Diploma Level 1 & 2, Smart Football Level 1 & 2.

Παράλληλα έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα Video Performance Analysis in Football από το Κέντρο Επιμόρφωσης Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί σε διάφορες Ακαδημίες ομάδων όπως οι ΑΠΕ Αγία Ελεούσα, Ερμής Κορυδαλλού, Ατρόμητος Αθηνών, Α.Ο. Αγίου Ιεροθέου, Α.Σ. Άρη Πετρούπολης κ.α.

Τη φετινή σεζόν είναι Τεχνικός Διευθυντής στην Ακαδημία του Θριάμβου Χαϊδαρίου, ενώ από το 2018 είναι μέλος του τεχνικού team της Εθνικής Ενόπλων Ποδοσφαίρου.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ