Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

F1: Έτσι συνέβη ο “πορτοκαλί” θρίαμβος στο Αζερμπαϊτζάν

Ο Πιάστρι που εξέθεσε από την πρώτη στιγμή τους ανθρώπους της McLaren, ο Πέρεζ που θα γίνει άγαλμα στο Woking, ο Λεκλέρ που δεν έχει αυτό το κάτι και η Mercedes του ύψους του Ράσελ και του βάθους του Χάμιλτον που όμως φέρνει επιτεύγματα.

Όπως έχετε καταλάβει η σχέση μας με τους τέσσερεις τροχούς, που αρθρογραφικά ξεκίνησε πριν από περίπου έναν χρόνο, έχει πλέον ενταθεί. Και γι’ αυτό ευθύνονται φυσικά οι εξελίξεις. Οι οποίες είναι απανωτές και αναπάντεχες.

Draw credits: F1 (IG account)

Τόσο όσο απρόσμενη και αναπάντεχη ήταν στην έναρξη της σεζόν και η ενδεχόμενη πρωτοπορία της McLaren στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Που ωστόσο αργότερα και ειδικότερα τώρα που συμβαίνει μοιάζει με μια κανονικότητα, η οποία άργησε λίγους αγώνες να έρθει. Φτάνοντας όμως τελικά χάρη στην επιβλητική δυναμική των “πορτοκαλί”.

Photo credits: F1 Fans in Greece (Facebook account)

Η οποία βέβαια εντελώς παράδοξα δεν εκφράζεται περισσότερο από τον προσφάτως ορισθέντα πρώτο τους οδηγό, Λάντο Νόρις, αλλά από τον Όσκαρ Πιάστρι (έγινε ο 81ος οδηγός που κερδίζει παραπάνω από μία φορές σε μια σεζόν) που δείχνει από τις πρώτες του κιόλας εμφανίσεις με πρωταθληματικό μονοθέσιο να μπορεί να προσφέρει στην ομάδα του βαθμούς που προκαλούν μεγάλες στιγμές που στη συγκεκριμένη περίπτωση κιόλας υπερτονίζονται χάρη στη συνδρομή ενός αντιπάλου.

Το ατύχημα Πέρεζ – Σάινθ

Που αν και μέλος του team της μεγάλης ανταγωνίστριας για τους τίτλους στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, δεν δίστασε να κάνει το λάθος στον τελευταίο γύρο του GP του Μπακού και να δώσει έτσι στην McLaren προβάδισμα 6 φορές μεγαλύτερο από εκείνο που προβλεπόταν μέχρι και λίγο πριν το τέλος της συγκεκριμένης διαδρομής.

Η οποία αν και υπήρξε σχετικά φιλική με τη Ferrari (παρά την εγκατάλειψη Σάινθ), εντούτοις δεν της έδωσε τη μέγιστη χαρά που μπορούσε. Αφού ολοκληρώθηκε με τον Τσάρλς Λεκλέρ να τερματίζει στη δεύτερη θέση παρά την pole position του προηγούμενου απογεύματος.

Draw credits: F1 (IG account)

Που αν και εξελίχθηκε σχετικά όμορφα και για τη Mercedes, έδωσε τη θέση του σε άλλη μια απροσδιόριστη κυριακάτικη εμφάνιση. Η οποία ολοκληρώθηκε με ένα βάθρο και έναν τερματισμό εκτός δεκάδας και βαθμών για τον Λουίς Χάμιλτον.

Draw credits: F1 (IG account)

Που όμως, τέλος, έχει βρει τον τρόπο λόγω και της μακράς καριέρας του να μένει πάντα στον αφρό της επικαιρότητας. Ακόμα κι όταν δεν καλύπτει τα φώτα με τη λάμψη του. Η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση ακτινοβόλησε για να μας δείξει πως ο Βρετανός συμπλήρωσε στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος 100.000 χιλιόμετρα. Ή αλλιώς 2,5 γύρους του κόσμου. Που βέβαια έγιναν πραγματικότητα σε υπερπολλαπλάσιο χρόνο από εκείνον που χρειάστηκε ο Φιλέας Φογκ. Τον οποίο γέννησε το μυαλό και μάθαμε από το βιβλίο του Ιουλίου Βερν.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑ ΟΔΗΓΏΝ

Table credits: FIA (IG account)

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΏΝ

Table credits: FIA (IG account)

 

Δείτε ακόμη:

F1: Ο Λεκλέρ και το παιδί που ζει το παραμύθι

F1: Δεν έσπασε ούτε τώρα η παράδοση στο Μπακού και το πρωτάθλημα ετοιμάζεται να γίνει άνω κάτω

F1: Το πρώτο μεγάλο βήμα προς το όνειρο

Λουίς Χάμιλτον: Τα νέα επιτεύγματα του θρύλου της F1 στο Σίλβερστοουν (video)

F1: Η “αστερόσκονη” του Χάμιλτον που έγινε κατάρα για τον Πιάστρι (video)

F1: Ο Ράσελ και το φαινόμενο της “άδικης δικαιοσύνης” (video)

F1: Η ευκαιρία του Φερστάπεν να αναδειχθεί πρωταθλητής άνευ αγώνα

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ