Το κόκκινο που αποτελεί την βάση των πάντων, το κοινωνικό μήνυμα των “Βαυαρών” και ανάγκη για την υπενθύμιση των βασικών.
Μετά τη Λίβερπουλ τις νέες φανέλες μας παρουσίασε αυτές τις μέρες και η Μπάγερν Μονάχου. Με τους πολυπρωταθλητές Γερμανίας να μην ακολουθούν την πάγια γραμμή των “κόκκινων” του Μέρσεϊσάιντ. Ξεφεύγοντας απο τα “honorable mentions” σε παλαιότερες σημαντικές σεζόν. Θέλοντας να περάσουν το δικό τους μήνυμα μέσα από το ποδόσφαιρο ή και για το ποδόσφαιρο.
Ακριβώς δηλαδή ότι κάνουν με την καμπάνια RED³. Η οποία θέτει στο επίκεντρο τις λέξεις identity (ταυτότητα), emotion (συναίσθημα), drama (δράμα). Που δείχνουν ότι η ρίζα της ανθρώπινης ύπαρξης και τα δομικά χαρακτηριστικά του ποδοσφαίρου συναντώνται στο ίδιο χρώμα. Που δεν είναι άλλο απ’ το κόκκινο. Βοσκό χρώμα ανέκαθεν στις φανέλες της ομάδας από την πατρίδα του Oktoberfest.
Δείτε ακόμη:
Λίβερπουλ: Υποδέχεται τον Σλοτ κι αποχωρίζεται τη Nike με άφθονο στυλ